۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۳

کاروان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی به مشهد مقدس می‎رود

کاروان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی به مشهد مقدس می‎رود

كاروان ورزشكاران اعزامی به بازی‎های پاراآسيايی پيش از اعزام به اينچئون راهی مشهد مقدس می‌شود تا با زيارت حرم امام رضا (ع) برای حضور در کره جنوبی آماده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، كاروان ورزشكاران جانباز و معلول اعزامی به اينچئون كه نام كاروان غدير را بر خود دارد  برای درخشش در كره جنوبی نياز به روحيه گرفتن دارد كه به همين دليل صبح روز دوشنبه راهی مشهد مقدس می شود تا بعد از زيارت حرم حضرت امام رضا (ع) با روحيه معنوی راهی اينچئون شوند.

سفر به مشهد صبح چهاردهم مهر انجام می‌شود و شامگاه همان روز هم به پايان خواهد رسيد و ورزشكاران به تهران بر می‎گردند تا در آستانه اعزام خود به كره جنوبی تمرينات نهايی را برگزار كنند.

در اين مراسم كه باهمكاری كميته ملی پارالمپيك، فدراسيون جانبازان و معلولان و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) برگزار می‎شود قرار است ورزشكاران در مراسم رونمايی از كليپ كاروان اعزامی به اينچئون هم شركت كنند كه در  سالن همايش‎های صدا و سيمای استان خراسان برگزار خواهد شد.

از روز سه شنبه 15 مهر كليه رشته‌های اعزامی آخرين مرحله اردوی آمادگی خودشان را در كمپ تيم‎های جانبازان ومعلولان و مجموعه هرندی شروع خواهند كرد. كاروان غدير با 204 ورزشكار بيستم مهرماه به بازی‎های اينچئون اعزام خواهند شد.

کد خبر 2383302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha